Trajanje projekta: 1. 10. 2013 – 30. 9. 2015
Partnerji:
- CPIP- Centrul Pentru Promovarea Invatarii Permanente, Romunija
- CFSO- Penitenciarul Arad – Centrul De Formare A Ofiterilor, Romunija
- REPER21- European Network for the Promotion of a Responsible Economy, Romunija
- EPEA- European Prison Education Association, Malta
- CCF- Corradino Correctional Facility, Malta
- Qualify Just- IT Solutions and Consulting (IPS_Innovative Prison Systems), Portugalska
- ANJAF- Associação Nacional para a Acção Familiar, Portugalska
- PRO-ECO svetovanje in storitve na področju upravljanja z okolj, Slovenija
- CIK Trebnje – Center za izobraževanje in kulturo Trebnje, Slovenija
- USER VOICE, Združeno kraljestvo
- LIFE- Learning Initiatives for Employment CIC, Združeno kraljestvo
Zakaj EIS-ALP?
Vseživljenjsko učenje in načrtovanje kariere za marginalizirano skupino zapornikov je ključnega pomena za njihovo uspešno ponovno vključitev v družbo. Pri tem je še posebej pomemben proces njihovega izobraževanja in zagotavljanje kakovosti in učinkovitosti tega izobraževanja, ki pa sta odvisna tudi od sposobnosti, veščin in znanj njihovih izobraževalcev.
Kaj želimo?
V projektu bomo oblikovali celovit indukcijski podporni sistem za učitelje, ki poučujejo v zaporih, z namenom prispevati k uspešnejši rehabilitaciji in reintegraciji zapornikov. Po zaključku projekta bojo na voljo uspešne rešitve v podporo izboljšanja izobraževanja v evropskih zaporih.
PRVI CILJ: Izboljšati vsebine in ponudbo izobraževanja v zaporih.
1.1. CILJ: Razviti profil evropskih ključnih kompetenc za učitelje, ki poučujejo v zaporih, ki temeljijo na:
- ključnih kompetencah za izobraževanje odraslih: prispevek k razvoju referenčnega okvira ključnih kompetenc za strokovnjake, ki delujejo na področju izobraževanja odraslih,
- nacionalnih raziskavah v državah projektnih partnericah, v katere so bile vključene ustrezne skupine zainteresirane javnosti,
- evropskih analizah dosegljivih materialov z ustreznimi vsebinami, razvitih v drugih VŽU pobudah.
1.2. CILJ: Razviti modularno, prilagojeno indukcijsko podporo za učitelje, ki poučujejo v zaporih, temelječo na Evropskem referenčnem okviru ključnih kompetenc, sestavljeno iz:
- interaktivne spletne platforme – samoevalvacijsko orodje za ugotavljanje že usvojenih kompetenc ter usmerjanje v načrtovanje pridobivanja novih, ustreznih,
- modularnega usposabljanja za učitelje in njihovo pripravo na izzive poučevanja v zaporih, ki bo razvit po standardih akcije Grundtvig nadaljnja izobraževanja in usposabljanja v izobraževanju odraslih (Uvajalno usposabljanje učiteljev),
- virtualna knjižnica s podpornimi materiali, ki bojo razvite s pomočjo projektnega partnerstva oz. so bila že razvita v sklopu predhodnih VŽU projektov (kontinuiran strokovni razvoj).
DRUGI CILJ: Izboljšati upravljanje usposabljanja strokovnjakov s pomočjo razvoja sistema izobraževanja učiteljev, ki poučujejo v zaporih v državah partnericah.
2.1. CILJ: Vključiti indukcijsko podporo in njene komponente v sisteme izvrševanja kazenskih sankcij – službe za izobraževanje in človeški viri:
- s promocijo Evropskega referenčnega okvira ključnih kompetenc za učitelje, ki poučujejo v zaporih, z namenom zagotoviti profesionalno raven učenja v zaporih;
- z vključevanjem funkcij upravljanja v indukcijsko podporno orodje za evalvacijo in spremljanje;
- z oblikovanjem modularnega usposabljanja, ki ga bojo izobraževalni oddelki v zaporih lahko uporabljali kot uvodno usposabljanje za nove učitelje.
Več o projektu: http://eisalp.eu/index.php
Informacije:
Patricija Pavlič
T: +386 7 34 82 101
E: patricija.pavlic@ciktrebnje.si
“Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina komunikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”