LIDDA (Learning and Inclusion with Digital Daily Activities)
Učenje in inkluzija skozi digitalne dnevne dejavnosti
Številka projekta: 2024-1-SI01-KA220-ADU-000243489
Trajanje projekta: 1. 5. 2024 – 30. 4. 2027
Partnerji:
- Center za izobraževanje in kulturo Trebnje – Slovenija (koordinator)
- Zavod RISA, Center za splošno, funkcionalno in kulturno opismenjevanje – Slovenija
- VšĮ NEKSER – Litva
- Lietuvos sutrikusio intelekto zmoniu globos bendrija “Viltis” – Litva
- UNIAMOCI APS – Italija
Namen projekta
Namen projekta LIDDA (Learning and Inclusion with Digital Daily Activities) je opremiti osebe z intelektualno oviranostjo z digitalnimi veščinami, ki so potrebne za delovanje v sodobni družbi. Projekt prispeva k e-vključevanju oseb z intelektualno oviranostjo in izboljšanju kompetenc izobraževalcev, da lahko razvijajo inovativne digitalne izobraževalne vsebine, prilagojene osebam z oviranostjo.
Cilji projekta
- Opremiti osebe z intelektualno oviranostjo z digitalnimi veščinami za delovanje v sodobni družbi.
- Prispevati k e-vključevanju oseb z intelektualno oviranostjo.
- Izboljšati kompetence izobraževalcev, da lahko razvijajo inovativne digitalne izobraževalne vsebine za osebe z intelektualno oviranostjo.
- Multiplicirati metodologijo in mikro učne module v različne evropske izobraževalne sisteme z naborom priporočil za vključevanje metodologije v izobraževalne sisteme za osebe z intelektualno oviranostjo.
Ciljne skupine v projektu
- Odrasle osebe z intelektualno oviranostjo (predvsem z blažjimi oviranostmi), ki potrebujejo različne oblike in stopnje učne podpore.
- Izobraževalci in drugi strokovnjaki, ki delajo z osebami z intelektualno oviranostjo in organizacijami, ki delujejo na področju z oviranostmi.
- Strokovno osebje in oblikovalci politik v sektorju invalidnosti in vključujočega izobraževanja.
- Druge potencialne končne uporabniške skupine, kot so osebe z učnimi težavami, starejša populacija z upadom kognitivnih sposobnosti, osebe z nevrološkimi oviranostmi ali možganskimi poškodbami.
- Splošna javnost, ki jo projekt nagovarja preko medijev in družbenih omrežij.
Rezultati projekta
- MOOC (Massive Open Online Course) platforma za izobraževalce, ki omogoča samostojno učenje o ustvarjanju digitalnih izobraževalnih vsebin za osebe z intelektualno oviranostjo.
- Mikro učni moduli za osebe z intelektualno oviranostjo, ki pokrivajo različne e-storitve in nevarnosti interneta.
- Priporočila za vključevanje metodologije v izobraževalne sisteme za osebe z intelektualno oviranostjo, namenjena oblikovalcem politik, izobraževalnim organizacijam in strokovnjakom.
Več informacij:
Jasmina Pakiž
organizatorka izobraževanja
T: +386 7 34 82 109
M: +386 31 360 072
E: jasmina.pakiz@ciktrebnje.si
˝Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA.˝