Guidance for Low-skilled Adults towards Skills Assessment and Validation
Trajanje projekta: 1.11.2020 – 31.10.2022
Partnerji v projektu:
- CIK Trebnje (Slovenija) – koordinator
- Andragoški center Slovenije (ACS) (Slovenija)
- European Association for the Education of Adults (EAEA) (Belgija)
- Scotland’s leatning Partnership (Velika Britanija)
- Univerza Valladolid (Španija)
Namen projekta:
Odrasli se učijo drugače kot mladi. Imajo bogato tacitno znanje in izkušnje, ki jih opredeljujejo, vendar njihovo neformalno pridobljeno znanje mnogokrat ni zabeleženo ali ovrednoteno, čeprav je lahko izjemno pomembno v smislu nadaljnjega izobraževanja ali njihove zaposljivosti.
Obstaja sicer veliko orodij za ugotavljanje in vrednotenje neformalno pridobljenega znanja za odrasle, vendar jih svetovalci ne poznajo, ker ne vedo, kje ta orodja iskati. Poleg tega svetovalci nimajo dovolj kompetenc ali splošno dogovorjenih in sprejetih navodil o tem, kako oceniti neformalno pridobljeno znanje ali kako razlagati rezultate različnih orodij za prepoznavanje spretnosti in na koncu, kako zapisati ugotovitve.
Glavni cilj projekta je zato nadgraditi kompetence svetovalcev v postopkih ugotavljanja in vrednotenja temeljnih spretnosti odraslih z izboljšanjem svetovalnih pristopov in razširitvijo nabora ustreznih orodij.
V ta namen bomo razvili EU platformo, ki bo vsebovala zbirko različnih orodij za ugotavljanje in vrednotenje IKT, matematičnih in jezikovnih spretnosti v različnih evropskih državah ter enotno metodologijo za ugotavljanje in vrednotenje IKT, matematičnih in jezikovnih spretnosti z uporabo različnih razpoložljivih orodij. Za pomoč svetovalcem pri uporabi metodologije bomo oblikovali priročnik. Oblikovali pa bomo tudi priporočila za uvedbo metodologije v evropske sisteme svetovanja in vrednotenja.
INFORMACIJE:
Sabina Tori Selan
organizatorka izobraževanja
T: +386 7 34 82 104
M: +386 31 355 628
E: sabina.tori-selan@ciktrebnje.si