skillUPgame
Improving “Problem solving in technology-rich environments” skill of low-skilled adults with gamification, serious games and LARP – skillUPgame
Trajanje projekta: 1.11.2019 – 31.10.2021
Partnerji v projektu:
CIK Trebnje (Slovenija) – koordinator
Mise HERo s.r.o. (Češka)
BETI Institute (Litva)
I and F education and development limited (Irska)
Fundación Aljaraque (Španija)
Namen projekta:
Dandanes je v Evropi je na milijone ljudi brez ustreznih jezikovnih, računskih in digitalnih veščin. Raziskava PIAAC iz leta 2014/2015 je pokazala, da se kar eden od štirih Evropejcev bori z osnovnimi računskimi operacijami. Stopnja razvitosti osnovnih/ključnih spretnosti med prebivalstvom je pomemben pokazatelj gospodarske rasti v različnih družbah. V Evropi smo zakorakali v četrto industrijsko revolucijo, kjer je vedno večje povpraševanje po veščinah in spretnostih na visoki ravni in transverzalnih veščinah, kot so kritično mišljenje, inovativnost, podjetniška miselnost, ustvarjalnost… Posamezniki, ki obvladajo te veščine, so v veliki prednosti. Zadnje čase se celo vedno pogosteje pojavlja vprašanje, kaj storiti z osebami, ki nimajo dobro razvitih niti osnovnih kompetenc, ki so nujno potrebne za delovanje v času avtomatizacije in robotike. Zato je bistveno, da se nizko usposobljenim in nizko izobraženim odraslim dvigne raven osnovnih spretnosti, ki so osnova za razvoj naprednih veščin, potrebnih za poklice informacijske družbe.
Glavni cilj projekta je razviti kompetenco »reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih«, katera je pri odraslih glede na PIAAC raziskavo še posebej nizko razvita. Hkrati je ta spretnost ključnega pomena za uspešno delovanje v sodobnih poklicih in poklicih prihodnosti.
Kompetenca »reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih “je opredeljena kot zmožnost uporabe digitalne tehnologije, komunikacijskih orodij in omrežij za iskanje, izbiranje, ovrednotenje, uporabo informacij ter reševanje problemov in je kombinacija obvladovanja in uporabe različnih osnovnih veščin: jezikovne, računske in digitalne.
V ta namen bomo razvili celovit kurikulum in metodologijo, ki bosta s pomočjo igrifikacije, LARP (live action role-playing) in izobraževalnih iger razvijala ključne kompetence pri nizko usposobljenih odraslih. Pri tem bomo upoštevali načela učenja odraslih (njihovo znanje, izkušnje in motivacija), tako da bo učenje bolj zanimivo, privlačno in učinkovito. Kurikulum in metodologija bosta podprta z učnim načrtom za učitelje in metodologijo za poučevanje, ki bo dostopna kot MOOC.
REZULTATI PROJEKTA:
IO1: Report on Needs Assessment on most appropriate gaming methodologies and development of guidelines
IO2: Igrificiran pristop v izobraževanju odraslih z manj razvitimi osnovnimi spretnostmi
IO3: Platforma MOOC
IO4: Priporočilo politikam za izvajanje in vključevanje učnega načrta in metodologije v sisteme izobraževanja odraslih v EU
Informacije:
Sabina Tori Selan
organizatorka izobraževanja
T: +386 7 34 82 104
M: +386 31 355 628
E: sabina.tori-selan@ciktrebnje.si
”Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina komunikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”